Snyggt [:

Jag vill visa era några bilder jag har jobbat hårt med!
Jag hoppas att ni tkr om de. ;)















                                                Alla bilderna är gjorda i Pixlr.com,
                                                ögonfransarna & allt annat är
                                                penslar,men tyvärr får ni inte veta
                                                vart penslerna ligger,vill inte att nån härmas.

OBS!! Om ni stjäl/kopirar av bilderna är det
risk att ni blir anmälda. Ni mst fråga först.

//


Kommentarer [♥]
Postat av: Titanic

Mwihihihih jag vet vart de penslarna finns :333

2011-09-03 @ 19:48:08
Postat av: Moa1111

vet var penslarna finns =D

2011-09-06 @ 21:08:51
URL: http://enkaniin.blogg.se/

Kommentera! Men Kommentera Inget Elakt! ♥strong>

Vad heter du? ^^ ♥:
Tryck Här :D ♥

Din E-Postadress? [Bara Jag & Aayla Får Veta (; ♥: (Bara vi ser ^^)

Om Du Har En Blogg Vad Heter Den? ♥

Kommentar:

Trackback