Vänner :D

Tjena! :) Igår var jag i Linke99`s rum,vi körde S/K. (;
Det började lagga eftersom asmånga kom ;o
Sen så började många gå,det vara bara 5 personer kvar..xD
Jag,Linke99,Becca.:,James_Boii (Jamezz),Kan jag inte säga. [:

Vi tog också bilder till bloggen. ^^
P.S Han som heter Jamezz har en annan gubbe som heter
James_Boii (tror den hette så) xD
Jaja här kmr bilderna. :D






Min favorit bild (':


Mwihi ^^

Älskar er alla där på bilden..Fast Jamezz..-.- Idjuut! >;O xD

Mvh//


Kommentarer [♥]
Postat av: Becca.:

TYPISKT ;O

Mitt: Becca.: e BÄST ;D



Kom nte me -.-

Men de vet du nog endå Salami :3 (a'

Bajj :3

2011-07-16 @ 11:48:09
URL: http://trenallar.blogg.se/

Kommentera! Men Kommentera Inget Elakt! ♥strong>

Vad heter du? ^^ ♥:
Tryck Här :D ♥

Din E-Postadress? [Bara Jag & Aayla Får Veta (; ♥: (Bara vi ser ^^)

Om Du Har En Blogg Vad Heter Den? ♥

Kommentar:

Trackback