Min drömkille

Jag ska visa hur en kille jag gillar ska vara ! :'D

1. Ärlig
2. Jättesnäll
3. Gärna söt xD
4. Inne ganska mkt <3
5. Jag vill att han ska chatta med mig mkt. <3
6. Kalla mig för sötnos älskling såna smeknamn. ;) ♥
7. Ska ibland skriva sånt på sin Vgd ruta:

Nåt sånt :D <3

Jag vill att killen ska GÄRNA se ut såhär:

 (Bilden på killen är tagen på en kill-gubbe jag gjorde.)

P.S Jag vill nt att han ska göra slut direkt efter en dag,jag vill
ha en förhållande som håller i mer än 2 veckor. ^^ <3

P.S Igen: Om du vill bli min kille mst du först chatta med mig
mkt ! <3 ;)

Mvh// SelenaM.


Kommentarer [♥]

Kommentera! Men Kommentera Inget Elakt! ♥strong>

Vad heter du? ^^ ♥:
Tryck Här :D ♥

Din E-Postadress? [Bara Jag & Aayla Får Veta (; ♥: (Bara vi ser ^^)

Om Du Har En Blogg Vad Heter Den? ♥

Kommentar:

Trackback