Sluff & Momo ! :'D ♥

Jag,Moa1111 & Slafsen hade jättekul. :'D
Vi tog bilder t bloggen & hade kul 8D <3

Sluff= Slafsen. Momo = Moa1111
BÄÄÄSSTAA CHEYERNA !! ♥

Bilder :

 Jag & Sluff. ♥

 Jag & Momo. ♥

   8D <3
 Jag & Slaffi ! <3  Jag & Moa pussös ! ^^

 

NU BÄSTA BILDEN !! ♥

 VI HÅLLER HAND !! :') ♥ ÄLSKAR ER!! ;* <3
//


Kommentarer [♥]
Postat av: Moa1111

Min älskade sötnoows, SALAMI, SluffMomoSalami= LOVEEH :'DD

Kom på ett ord Miffmo Det är våra 2 sista bokstäver i våra smeknamn, MIFFMO! :DDDDD

AJa, älskardejj min lilla Salamii (:

2011-08-10 @ 19:29:16
URL: http://enkaniin.blogg.se/

Kommentera! Men Kommentera Inget Elakt! ♥strong>

Vad heter du? ^^ ♥:
Tryck Här :D ♥

Din E-Postadress? [Bara Jag & Aayla Får Veta (; ♥: (Bara vi ser ^^)

Om Du Har En Blogg Vad Heter Den? ♥

Kommentar:

Trackback