10 Saker Ni Nt Visste Om Mig :D



1. Jag ÄLSKAR choklad! (L) (Ni kanske visste.) xD

2. Jag har 3 husdjur irl,hund & katt o en häst i Norge
som bor med min farfar & farmor.

3. Jag är ett stort fan t Justin Bieber! ♥
4. Jag är norsk,men dt visste några redan. xD

5. Jag har en lillasyster irl,hon är 6 år & heter Isabella.

6. Jag har bott i Sverige i 9 år & i Norge i 3 år.

7. Jag bor i Stocholm.

8. Jag älskar o klappa andras Petpet/Bonnies på Msp. xD

9. Jag vill ha en gris som husdjur,men får nt. :c -.-" xD

10. Jag hatar Harry Potter. :P Filmerna suger! :@ xD

Det var allt!



// SelenaM.


Kommentarer [♥]
Postat av: Aayla

omg o.- hur kan du hata Harry Potter? :o

2011-08-29 @ 21:55:23

Kommentera! Men Kommentera Inget Elakt! ♥strong>

Vad heter du? ^^ ♥:
Tryck Här :D ♥

Din E-Postadress? [Bara Jag & Aayla Får Veta (; ♥: (Bara vi ser ^^)

Om Du Har En Blogg Vad Heter Den? ♥

Kommentar:

Trackback